Střet zájmů

Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení

Informace vedené v registru oznámení o činnostech, oznámení o majetku a oznámení o příjmech, darech a závazcích podle zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů

  1. Označení - pojmenování - životní situace

    Střet zájmů

  2. Základní informace k životní situaci

    V souladu s ustanovením § 13 odst. 2 zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů, každému, kdo má zájem nahlížet do registru v elektronické podobě prostřednictvím veřejné datové sítě, udělí evidenční orgán (to je v případě ÚMOb Plesná tajemnice úřadu) uživatelské jméno a přístupové heslo do registru po vyplnění a ověření žádosti, která obsahuje:

    1. jméno žadatele,
    2. příjmení žadatele,
    3. datum narození žadatele,
    4. místo trvalého pobytu žadatele,
    5. adresu pro doručování.

    Po podání písemné žádosti lze do registru nahlížet taktéž osobně u evidenčního orgánu.

  3. Kdo je oprávněn v této věci jednat(podat žádost apod.)

    O informace může požádat každý občan České republiky nebo cizinec.

  4. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

    Ověření údajů uvedených v písemné žádosti a nutnost dostavit se osobně k evidenčnímu orgánu v případě osobního nahlédnutí do registru, popř. udělení hesla evidenčním orgánem v případě nahlédnutí do registru prostřednictvím veřejné datové sítě.

  5. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace

    Písemnou žádostí podanou osobně u evidenčního orgánu nebo prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo elektronicky prostřednictvím elektronické adresy podatelny evidenčního orgánu.

  6. Na které instituci životní situaci řešit

    ÚMOb Plesná

    Dobroslavická 83/8

    725 27  Ostrava-Plesná

    IČ: 00845451
    DIČ: CZ00845451

  7. Jaké doklady je nutné mít s sebou
  8. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
  9. Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit

    Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

  10. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

    Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny. Pro umožnění přístupu k registru v elektronické podobě prostřednictvím veřejné datové sítě udělí evidenční orgán žadateli uživatelské jméno a přístupové heslo do registru bez zbytečného odkladu, přičemž toto doručí prostřednictvím provozovatele poštovních služeb do vlastních rukou.

  11. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
  12. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
  13. Elektronická služba, kterou lze využít
  14. Popis byl naposledy aktualizován

    17.07.2013

  15. Datum konce platnosti popisu

    Neuvedeno