Povinně zveřejňované informace
Statutární město Ostrava, městský obvod Plesná
Dobroslavická 83/8
725 27 Ostrava-Plesná
Město Ostrava bylo konstituováno jako územně členěné statutární město. Území města je členěno na 23 obvodů. Dělbu kompetencí mezi městem a městskými obvody stanoví obecně závazná vyhláška č. 11/2000, Statut města Ostravy.
Adresa
Statutární město Ostrava
Úřad městského obvodu Plesná
Dobroslavická 83/8
725 27 Ostrava-Plesná
Elektronická adresa podatelny E- mail: posta@plesna.ostrava.cz
Web:http://www.plesna.cz/
ID datové schránky:ejibp8y
Úřední hodiny pro veřejnost
PONDĚLÍ a STŘEDA: 8:00-11:30 a 12:30-17:00 hod.
podatelna: PO a ST: 8:00-11:30 a 12:30-17:00 hod.
ÚT, ČT a PÁ: 8:00-11:30 a 12:30-13:00 hod.
Kontakty:
starosta: tel. 599 427 101
tajemnice, vnitřní věci: tel. 599 427 104
podatelna, hřbitov, spisovna, sociální oblast pro KÚ Stará Plesná: tel. 599 427 108
přestupky a vymáhání, ohlašovna, volby, sociální oblast pro KÚ Nová Plesná : tel.599 427 102
majetek, správní silniční úřad, výstavba, životní prostředí: tel. 599 427 106
účetní, poplatky ze psů: tel. 599 427 103
Česká spořitelna, a.s.
19-1649977339/0800
příjmový účet (správní poplatky, místní poplatky, pokuty, nájemné, plnění z kupních smluv, variabilní symbol určený individuálně)
Fakturační údaje:
ODBĚRATEL (zákazník):
Statutární město Ostrava
Prokešovo náměstí 1803/8
729 30 Ostrava - Moravská Ostrava
PŘÍJEMCE (zasílací adresa):
městský obvod Plesná
Dobroslavická 83/8
725 27 Ostrava - Plesná
00845451
CZ00845451
Informace poskytnou příslušné úseky úřadu na základě podané žádosti dle bodu 10.
Způsoby podání žádosti:
- ústně
- písemně
- elektronicky se zaručeným podpisem
Místa podání žádosti:
- podatelna Úřadu městského obvodu Plesná
- elektronická podatelna posta@plesna.ostrava.cz
- jednotlivé úseky Úřadu městského obvodu Plesná (ústní žádost)
Opravné prostředky se podávají ve lhůtách a způsobem stanoveným obecnou úpravou správního řízení dle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, pokud nestanoví jiný postup zvláštní zákon nebo nejde o samostatnou zvláštní úpravu.
Ve vydaných rozhodnutích je uvedeno poučení o odvolání, které stanoví postup odvolatele.
Jedná-li se o rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace, řídí se lhůty pro odvolání zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
Rozhodnutí o odmítnutí žádosti, odvolání, stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace
- Pokud písemné žádosti nebylo třeba jen zčásti vyhověno, vydá o tom příslušný úsek ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí o odmítnutí žádosti, příp. části žádosti.
- Nestanoví-li zákon o informacích jinak, použije se správní řád:
- pro rozhodnutí o odmítnutí žádosti, příp. části žádosti
- pro odvolací řízení
- v řízení o stížnosti pro počítání lhůt, doručování a náklady řízení
Dále se použijí ustanovení správního řádu o základních zásadách činnosti správních orgánů, ustanovení o ochraně před nečinností a ust. § 178; v ostatním se správní řád nepoužije.
-
Odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti se podává na podatelnu či přímo příslušnému úseku. Orgán, který rozhodnutí vydal, může o odvolání sám rozhodnout tak, že mu v plném rozsahu vyhoví. Nerozhodne-li v rámci autoremedury, předloží odvolání spolu se spisovým materiálem odvolacímu orgánu ve lhůtě 15 dnů ode dne doručení odvolání.
-
Stížnost na postup poskytovatele při vyřizování žádosti o informace ve smyslu ust. § 16a zákona o informacích (dále jen "stížnost") se podává na podatelnu či na příslušný úsek. Je-li stížnost podána ústně a nelze ji vyřídit ihned, sepíše se o ní písemný záznam.
Stížnost se spolu se spisovým materiálem předloží odvolacímu orgánu do 7 dnů ode dne jejího podání, pokud v této lhůtě nebude stížnosti zcela vyhověno tím, že požadovaná informace nebo konečná licenční nabídka bude poskytnuta, nebo nebude-li vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti, případně její části. -
Odvolacím orgánem proti rozhodnutí orgánů městských obvodů jsou podle působnosti jednotlivé odbory magistrátu města Ostravy.
Dále se městský obvod řídí vydanými právními předpisy města, jimiž jsou:
Sazebník úhrad za poskytování informací dle zák. č. 106/1999 Sb.
1. Tento sazebník stanoví v souladu s ustanovením zákona výši úhrad za poskytování informací dle tohoto zákona.
2. Pro hrazení nákladů spojených s poskytováním informací platí:
- pokud předpokládané náklady spojené s poskytnutím informací budou vyšší než 100,- Kč, bude vyžadována záloha ve výši 50 % předpokládaných nákladů,
- pokud budou obdobné informace týmž žadatelem požadovány opakovaně, bude požadována úhrada ve výši 100 % předem, i když tato nepřesáhne částku 100,- Kč,
- úhradu je možno zaplatit v hotovosti do pokladny ÚMOb Plesná, a to vždy před předáním informací, výjimečně lze informace doručit žadateli na dobírku.
3. Sazebník výše náhrad:
kopie listiny (černobílý)
formát A4
•jednostranný tisk 3,00 Kč
•jednostranný tisk z vázaných listů 4,00 Kč
•oboustranný tisk 6,00 Kč
•oboustranná tisk z vázaných listů 8,00 Kč
formát A3
•jednostranný tisk 6,00 Kč
•jednostranný tisk z vázaných listů 8,00 Kč
•oboustranný tisk 12,00 Kč
•oboustranná tisk z vázaných listů 14,00 Kč
kopie listiny (barevný)
formát A4
•jednostranný tisk 10,00 Kč
•jednostranný tisk z vázaných listů 12,00 Kč
•oboustranný tisk 20,00 Kč
•oboustranná tisk z vázaných listů 22,00 Kč
formát A3
•jednostranný tisk 20,00 Kč
•jednostranný tisk z vázaných listů 22,00 Kč
•oboustranný tisk 40,00 Kč
•oboustranná tisk z vázaných listů 44,00 Kč
skenování dokumentu
•A4 - 1 ,00 Kč
•A3 - 2,00 Kč
cena technického nosiče dat
•disketa 15,00 Kč
poštovné
•dle sazebníku poštovních služeb
Schváleno usnesením rady MOb Plesná č. 0755/RMOb-Ple/2226/36 dne 03.06.2024.
Licenční smlouva není uzavřena.
S účinností od 1.9.2017 v souladu s ustanovením § 13 odstavce 1 zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění zákona č. 14/2017 Sb., kterým se mění zákon č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, se stává ústředním orgánem státní správy pro střet zájmů, i centrálním evidenčním orgánem pro všechna oznámení veřejných funkcionářů, Ministerstvo spravedlnosti.
Dle ustanovení § 13 odstavce 3 a 4 zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů má každý právo na základě písemné žádosti bezplatně nahlížet do příslušného registru a pořizovat si z něj opisy a výpisy. Do registru je možné nahlížet osobně u evidenčního orgánu nebo v elektronické podobě prostřednictvím veřejné datové sítě. Výpisy a opisy evidenční orgán neověřuje a tyto listiny nemají charakter veřejných listin. Veškeré údaje vedené v registru mohou být použity a dále zpracovány pouze za účelem zjištění případného střetu zájmu při výkonu funkce veřejného funkcionáře.
Dne 1. 8. 2009 nabyl účinnosti zákon č. 230/2009 Sb., kterým se mění zákon č. 256/2004 Sb., o podnikání na kapitálovém trhu. V souvislosti s přijatou novelou dáváme v souladu s § 123 zákona č. 256/2004 Sb., na vědomí, že statutární město Ostrava si zvolilo Českou republiku jako stát, ve kterém bude plnit povinnosti dle tohoto zákona